Livrarea produselor
Suma totala de plata, atat a produselor, cat si a transportului va fi comunicata prin telefon sau e-mailul de confirmare a comenzii.
Livrare produselor se face la adresa de livrare. Orice produs comandat va fi sigilat de catre specilistii nostri si va fi ambalat corespunzator pt a ajunge la destinatie in de plina siguranta.
Coletul ajunge la destinatie in 24-48 ore oriunde in Romania. Timpul de livrare se refera la perioada de transport, perioada de procesare a comenzilor este de obicei de o singura zi. Pentru localitatile care nu se afla in reteaua de distributie Urgent Cargus se calculeaza un cost suplimetar pe km, in functie de distanta pana la cel mai apropiat oras din lista.
Comenzile se iau pana la ora 16 pentru a putea fi prelucrate in aceasi zi.
Termenele de livrare anuntate de catre noi pot sa nu corespunda in fiecare caz. Acestea se pot modifica fara instiintare prealabila, lucru care nu ni se datoreaza noua, ci firmelor de curierat rapid sau posta care pot avea intarzieri peste termenele anuntate din diferite motive. Ne cerem scuze anticipat pentru aceste cazuri clientilor nostri.
Datele de contact ale Urgent Cargus:
Telefon: 0219282
Internet: www.urgentcargus.ro
- produsele sunt neconforme cu specificatiile date;
- produsele s-au livrat eronat de catre vanzator.
Drept retur 14 zile lucratoare valabil doar pentru persoane fizice
Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- piesa nu a fost montata intr-un service autorizat RAR
- piesa s-a defectat datorita montajului incorrect sau datorita montarii in ansamblu de piese conjugate uzate, defecte sau modificate
- piesa a fost aleasa gresit sau a fost utilizata in alt scop decat cel prevazut de producator
- piesa nu a fost identificata corect datorita furnizarii de catre cumparator a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piese de inlocuit
- piesa s-a uzat sau deteriorate ca urmare a suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului
- autovehiculul a fost uzat in alt scop decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare
- piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, rupturi deformari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare
Piesele care fac obiectul unei reclamatii in termenul de garantie vor fi expediate catre furnizor insotite de documente:
- dovada de achizitionare a produsului (factura fiscala, bon fiscal, chitanta fiscala, aviz de insotire a marfii)
- dovada montarii piesei intr-un service autorizat RAR (copie deviz lucrari)
- nota de constatare ce descrie defectiunea sau deficienta semnalata intr-un service autorizat RAR